بلاگ, سبک زندگی

پارچه مبلی ضد آب و ضد لک

پارچه مبلی ضد آب و ضد لک نانو تکس

سناتکس یکی از بزرگترین تامین کنندگان پارچه های مبلمان با خواص مقاومت در برابر نفوذ آب و لک شدگی می باشد. پارچه های ما برای مبلمان فضای باز، مبلمان رستورانی، مبلمان اداری و خانگی کاربرد فراوانی دارد و شرکت هایی همچون مبلمان نیلپر، گروه نظری، بورنوی، باغچین و … از جمله مصرف کنندگان محصولات ما می باشند.



پارچه های مبلی سناتکس عبارتند از:

  1. پارچه نانوتکس
  2. پارچه دایانا

 

 دایانا

پارچه دایانا با بافتی مخمل گونه و طرح چرم، حس لطافت و زیبایی را فراهم می کند. این پارچه با رنگ بندی متنوع امکان انتخاب رنگ برای مبلمان فضای باز، مبلمان رستورانی، مبلمان اداری و خانگی را ایجاد می کند.

  • در بیست و شش رنگ کاربردی
  • عرض پارچه 140 سانتی متر
  • مقاوم در برابر لک شدگی و نفوذ آب
پارچه مبلی ضد آب و ضد لک دایانا با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، یک انتخاب ماندگار برای شما به حساب می آید. پارچه مبل دایانا از الیاف میکروفیلامنت تشکیل شده است که این الیاف زیردست و ظاهر لطیف و نرمی را ایجاد می کنند. مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر نفوذ آب و آنتی استاتیک بودن این پارچه ها از جمله مهمترین ویژه گی های این پارچه ها می باشد.

نانوتکس

پارچه نانوتکس با بافت کتان و ملانژ، حس لوکس و مدرن را فراهم می کند. این پارچه با رنگ بندی متنوع امکان انتخاب رنگ برای مبلمان فضای باز، مبلمان رستورانی، مبلمان اداری و خانگی را ایجاد می کند.

  • در سی رنگ کاربردی
  • عرض پارچه 140 سانتی متر
  • مقاوم در برابر لک شدگی و نفوذ آب
پارچه مبلی ضد آب و ضد لک نانوتکس با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، یک انتخاب ماندگار برای شما به حساب می آید. پارچه مبل نانوتکس از الیاف کاتیونیک تشکیل شده است که این الیاف ظاهر کتان با رنگ ملانژ را ایجاد می کنند. مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر نفوذ آب و آنتی استاتیک بودن این پارچه ها از جمله مهمترین ویژه گی های این پارچه ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید